سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Instagram

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مزایای اتوماسیون فرایند رباتیک (RPA)

 

اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA ) یک فناوری نسبتاً جدید است که قبلاً در ارتقاء بهره‌وری سازمانها در کنار روشهای امتحان شده و واقعی مانند لاغر و شش سیگما ، قاطعانه جایگاه خود را گرفته است. ما بر اساس تجربه چندین ساله ما در زمینه اجرای راه حلهای پارلمان با خدمات مالی ، بیمه ، ارتباط از راه دور و خدمات درمانی ، لیست کاملی از 22 مزیت RPA را برای شما جمع آوری کرده ایم.

 

1. کاهش هزینه ها. صرفه جویی در هزینه تقریباً 80-90? می تواند زمانی حاصل شود که یک فرآیند تجاری که توسط یک FTE انجام می شود توسط یک ربات نرم افزاری جایگزین شود.

 

2. آزاد کردن کارکنان برای کارهای ارزش بالاتر. اتوماسیون فرآیندهای تکراری و وقت گیر ، کارمندان خود را آزاد می کند تا سهم ارزش افزوده تری داشته باشند. به عنوان مثال ، هنگام ارزیابی یک ادعای بیمه می توان زمان بیشتری را در ارزیابی صرف کرد تا در مقایسه با جمع کردن همان داده ها در 5 سیستم مختلف.

 

3. افزایش مشارکت کارمندان. وقتی کارمندان می توانند روی کارهای ارزشمند متمرکز شوند ، اغلب احساس می کنند که در کارهایی که انجام می دهند سرمایه گذاری بیشتری می کنند. هنگام اجرای پروژه های RPA ، ما اغلب می بینیم که کارکنان مشغول انجام فعالیت های تکراری هستند ، به عنوان مثال کپی کردن داده ها بین 10 سیستم مختلف در حین تکمیل درخواست مشتری واحد ، با استفاده از آنها می توانند در عوض به 3 مشتری اضافی خدمت کنند.

 

4- کاهش ریسک عملیاتی. RPA سرعت خطاها را کاهش می دهد زیرا ربات ها اشتباه کمتری می کنند. اجتناب از اشتباهات صرفاً انسانی ، مانند مواردی که در هنگام خستگی ساخته شده اند یا با انحراف از روند ، به معنای پایین آمدن ریسک عملیاتی است.

 

5. کاهش تنوع در خروجی . ربات ها در کارهای تکراری به طور مداوم با تفاوت اندک و بدون تفاوت قابل تشخیص عالی هستند. این تضمین می کند که وظایف مشابه به همان شیوه انجام می شود ، به عنوان مثال تحریریه برای بیمه نامه در همان گروه های خطر سازگار است.

 

6. کاهش مصرف / ضایعات کاغذ. حزب دیجیتالی نیروهای دیجیتالی را مجبور می کند زیرا نیاز است که شرکت ها داده ها و پرونده ها را به صورت دیجیتالی توسط روبات های نرم افزاری دستکاری کنند. کارهایی که در گذشته ممکن است به طور جزئی یا کامل روی کاغذ انجام شود ، توسط یک IF ، اکنون می تواند کاملاً الکترونیکی باشد.

 

7. بهبود فرآیند رانندگی. در یک پروژه اتوماسیون اغلب ابتدا آنالیز و سپس ساده سازی (در صورت امکان) فرآیند های خودکار سازی شده ، ایجاد فرآیندهای قابل کنترل تر (برای افراد و ماشین ها) انجام می شود. به عنوان مثال ، اگر 10 راه مختلف برای راه اندازی مشتری جدید در سیستم خود دارید ، منطقی است که ابتدا این فرایند را ساده سازی کرده و سپس آن را خودکار کنید.

 

8. افزایش خروجی. اتوماسیون اجازه می دهد تا بدون خستگی افراد یا واریانس کیفیت ، کار 24/7/365 انجام شود. اغلب ، مشتریان می خواهند با ارائه دهندگان خدمات خارج از یک بازه زمانی 9-5 - در شب ها و آخر هفته ها- تعامل داشته باشند - اتوماسیون به شما امکان می دهد این سطح خدمات را ارائه دهید.

 

9- سرعت و توان بیشتر. مشتری ها خدمات سریع را دریافت می کنند زیرا ماشین ها قادر به پردازش درخواست ها در زمان واقعی هستند. به عنوان مثال چک های اعتباری و غیره

 

10. تجربه مشتری بهبود یافته. با به کارگیری پارلمان ، شما از منابع گران قیمت و پر ارزش ، FTE ها ، از کارهای خطرناک و تکراری بیشتر خلاص می شوید و آنها را به خط مقدم کمک می کنید تا به مشتریان خود کمک کنید.

از نرم افزار های ایرانی خودکارسازی کار ها ( رباتیک کردن کارها) میتوان از نرم افزار کاربر مجازی نام برد که جز بهترین نرم افزار ها میباشد این نرم افزار در سایت کاربر مجازی قابل تهیه میباشد.

آدرس سایت نرم افزار کاربر مجازی :

www.v-user.com

برای اطلاعات بیشتر به سایت بالا مراجعه کنید.


خرید ربات اینستاگرام